Asu


Asukuvia. Pitkästä aikaa. Päällä sattui vielä olemaan tämän vuoden löytöjä.  Huulilla minulla on uusinta huulituotettani. Nyxin oranssin sävyistä lip butteria. Se on ollut ostamisestaan lähtien minulla aina käytössä silloin kun jaksan laittaa huuliin muuakin kuin huulirasvaa.



Päällä  tämä asu oli viime viikon perjantaina, kun kävin jälleen kerran kirppiskierroksella. Edellisestä kerrasta oli aikaa suunnilleen kuukausi. Paita joka on kuvissa päälläni olikin löytö siltä edellisestä kerralta. Kuvassa ei nyt näypaidan tekstuuri mutta se on ehkä kevyesti ribattua ribbikangasrta.  Toisessa rintamuksessa on vaaleanpunainen lintu vihreällä oksalla. Paidan merkistä minulla ei ole hajuakaan. Tai kyllä siinä on lappu tallella mutta en tiedä, mikä merkki on kyseessä. Lapussa lukee nimittäin vain New York.


Housut ovat vaaleat jegginssit, jotka ostin Lindexin alennusmyynneistä tammikuussa. Ne ovat aika kivat. Kuitenkin lahkeet ovat minulle pätkälle senverran pitkät, että ne on pakko kääriä.



Tykkään tuosta asusta muuten mutta vatsan kaaren erottuminen vähän häiritsee omaa silmääni. Yritän kehittyä pikkuhiljaa siinä, etten aina kiinnittäisi huomiotani itsessäni kaikkeen negatiiviseen., Asu on kuitenkin muuten oikein mieluinen. Rento ja vähän hauskakin.

Olen muuten nyt innoistunut journalin ja bullet journalin pitämisestä. Mietinkin, että kiinnostaisiko teitä postaukset niistä? 

Oikein ihanaa huhtikuun viimeistä viikkoa kaikille! <3

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni