Mitä kuuluu tällä hetkellä





Tahaton (tai ehkä hieman tahallinenkin) tauko on taas pidetty. Taisin kirjoitella tänne viimeksi joskus toukokuussa ja nyt menemme jo hämärän marraskuun ajassa. Monta asiaa on ehtinyt tapahtua edellisen postauksen ja tämän postauksen välillä. Ei nyt kuitenkaan miitää kovin maailmaa mullistavaa.

Kesä oli kiva. Olin paljon töissä. Kävin Ed Sheeranin keikalla. Oli jälleen paljon töissä. Varasin hääkirkon ensi syksylle,  ja myös pitopalvelun ja tilan hääjuhlille, kaasot on pyydetty ja menu suunniteltu myös. Nyt pitää vain saada säästöön tarpeeksi rahaa kulujen kattamiseen. Kesä loppui, olin kaksi viikkoa töissä vielä syyskuun puolella ja kun työt loppu lähdin aika pian isosiskojeni kanssa Tallinnan reissulle.










Muuten olen nyt syksyllä käynyt taas saksan tunneilla, ja hakenut töitä. Kävinpä tuossa pyörähtämässä Lahdessa työhaastattelussa lokakuun viimeisellä viikolla mutta valitettavasti laihoin tuloksin.

Marraskuun olen aloittanut osallistumalla NaNoWriMoon. Siinä on tarkoitus kirjoittaa marraskuun aikana romaanin käsikirjoitus, jossa olisi 50 000 sanaa marraskuun viimeisenä päivänä. Olen jo tavoitteesta jäljessä mutta olen silti kirjoittanut enemmän kuin edellisinä osallistumisvuosinani yhteensä. Yay, hyvä minä!

Tulevaisuus (lähisellainen) tuo mukanaan kummitytön synttärit Mikkelissä, joulukuisen matkan Timon kanssa Helsinkiin, ja sitä työnhakua ja käsikirjoituksen kirjoittamista ja saksan opiskelua. 

Tällaistä kuuluu siis tänne. Mitäs sinne teille?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni