Kevään tuntua, kesän hajua



Vuosi on jo pitkällä, ja niin kevätkin. Aikakin on tuntunut menevät todella nopeasti eteenpäin. En ole saanut kirjoitettua blogia kauhean usein, enkä edes uppouduttua työstämään omia fiktiivisiä maailmojani yhtä paljon kuin olisi halunnut, ja oli tarkoitus. Olen kuitenkin nauttinut tästä vuodesta silti hyvin paljon ja touhunnut kaikenlaista.

Kävin viime viikolla hygieniapassikokeessa, jonka läpäisin. Olen katsonut aivan järjettömät määrät vanhoja sarjasuosikkeja Disney plussan Star - osiosta. Ensimmäisenä katsoin Täydellisen naiset kokonaan, ja nyt olen Criminal Minds- sarjan kaudessa 11 menossa. 





Aika paljon olen mennyt oman mukavuusalueeni ulkopuolelle hankkimalla bikinit, ja postaamalla kuvan niistä instagramiin, ja olen muutenkin kokeillut entistä rohkeampia asuja. Kevätkärpäsen puremana nyt etenkin. En ole vieläkään sinut ison vatsani kanssa mutta pyrin koko ajan parempaan siinä suhteessa. Se on kuitenkin vain yksi osa minua ja halutessani pystyn vaikuttamaan siihen. Vuosien saatossa olen huomannut, että itseinho ei ainakaan auta elintapojen parantamisessa, joten vähän kerrassaan yritän pyrkiä siitä pois.

Kesä on ollut mielessä etenkin tällä viikolla kun alkuviikko oli täynnä kauniita ja lämpimiä ilmoja. Nyt kun tätä kirjoitan on sadesää tullut yllemme ja ilma viilennyt. Eilen vielä istuin päivällä puistossa syömässä mehujäätä.

Uudet haasteet odottavat tänä kesänä kun menen toukokuun alussa kolmeksi kuukaudeksi töihin Heinävedelle kotiseutumuseon näyttelynuudistus projektiin. Siitä on aikaa kun olen saanut uusia haasteita työelämässä, sillä kolme edellistä kesää olen ollut oppaana samassa paikassa, ja muut vuodenajat lähinnä työttömänä. Otan haasteen innolla mutta hieman jännittyneenä vastaan.



Kesätyylissä säilyy muuten edelleen kukkakuosi, vaikka olen kokeillutkin myös erilaisia asuja. Klassinen kietaisumekko nyt vain on varma valinta kesävaatekaappiin. Kuvassa oleva mekko lähtee ehdottomasti Heinävedelle mukaan.

Otan sinne myös läppärini ja ajattelin, että saan ehkä tilaisuuden kirjoittaa omia projektejani iltaisin ja niinä viikonloppuina kun jään sinne vapaille, koska asustan pienessä kalustamattomassa yksiössä, jonne ei sängyn ja pöydän lisäksi tule paljon muuta. Kun ei ole häiriötekijöitä viemässä huomiota muualle, luovuus saattaa kukkia kirjoittamisenkin suhteen.



Uskon, että kesästä tulee ihan mukava. Maistelin muuten Pirkan uutta Amppari-limua, jota voin suositella. Maistui aika samalle kuin sen esikuvana ollut samanniminen mehujää! Tulen varmasti ostamaan uudestaankin.

Millaisia kesäsuunnitelmia teillä on? Onko luvassa jotain uutta?


 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni