Naiselliset tapani vs. Epänaiselliset tapani


 Minä olen, ja en ole, tyypillinen nainen. Eikö olekin ristiriitaista? :D Ajattelinkin sitten, että voisin kirjoittaa postauksen siitä, mikä minussa on naisesllista, ja mikä minussa on sen vastakohtaisesti ei-niin-naisellista :D Minussa asuu kaksi persoonaa jollain tavalla, ja eikö oikeastaan meissä kaikissa? Jotkut piirteet meissä ovat oman sukupuolemma peruspiirteitä, ja jotkut ovat sellaisia mitä yleensä voitaisiin sanoa löytyvät siitä toisesta sukupuolesta. Siitä ei vain aina puhuta. Etenkään toisin päin. On jokseenkin hyväksyttävämpää (tosin vain pienessä määrin), että on nainen jolla on äijämaisia piirteitä kuin että miehellä on se naisellinen puolensa. Nyt menen kuitenkin hieman aiheeni yli, joten asiaan siirtyminen lienee paikallaan...

Eli nyt sitten kaksi listaani niistä piirteistä :D



NAISELLISUUS NÄKYY MINUSSA...



- Vaatteet on elintärkeitä, ja niitä pitää olla paljon! Aivan liikaa suorastaan mutta silti aina on se ongelma, ettei muka ole MITÄÄN päällepantavaa, vaikka kaapit tursuaa siitä rättimäärästä, mitä siellä on :D

- Suklaa pelastaa paskan olon, ihan aina. Suklaa on elämä, parempaa kuin esimerkiksi seksi..heh heh.. :D

- Tunnen oloni alastomaksi ilman kynsilakkaa, ja joskus ilman kaulakoruja tai huiveja tai muita asusteita..

- Omistan meikkituotteita, ja toisinaan saatan käyttää naamani pakkeloimiseen hyvin pitkän ajan

- Katson oikeudekseni muuttaa mieltäni asioista vähän väliä, ja teenkin sitä. Tuuliviiri mikä tuuliviiri :D

- Inhoan likaisten astoiden koskemista, sekä mömmöjen siivoamista lavuaarista.




- En halua koskea limaisiin kaloihin..

- Suutun hirveästi siitä, jos Timo huomauttaa minun haisevan pahalle :D

- Olen päättämätön. Ruokakaupassakin kun Timo on kerännyt korin täyteen minä olen vielä sen ensimmäisen hyllyn kohdalla päättämässä minkä merkkistä juustoa nyt haluankaan tai mitä hedelmiä ostaisin tällä kertaa

- Rakastan shoppailua..etenkin kaupoissa kiertelyä ihan fyysisesti. Tavaroiden hypistely on ihanaa :D

- Olen alkanut tykätä hälyttävän paljon pinkista ja vaaleanpunaisesta..en voinut ennen sietää moisia värejä..

- En pidä yhtään kaljasta, enkä kestä kovia alkoholijuomia kuten kirkkaita tai viskiä


OLEN EPÄNAISELLINEN KOSKA...

- Siivoaminen on perseestä. En saa mitään kicksejä siitä, että olen saanut siivottua..ei niin minkäänlaista vaikutusta ole sillä. Jos ei huvita siivota, en siivoa..eikä ajatus siitä, että sitten kun olen siivonnut on parempi ja hyvä fiilis, auta siihen siivoamiseen mitään..

- Voin olla uskomattoman monen pävän ajan pesemättä tukkaani..tälläki hetkellä on paskanen tukka, jonka olen tällännyt  kahdelle pienelle nutturalle

- Kotona saatan hengailla persekarhun näköisenä kulahtainessa vaatteissa ja likaisena sekä haisevana vaikka kuinka pitkään

- Minä en ujostele piereskelyä tai röyhtäilyä..teen sitä ystävien läsnä ollessa..röyhtäilyä joskus myös julkisilla paikoilla :D

- Minulla on sairaan huono käsiala, siitä ei kukaan saa selvää.. :D

- Olen puheissani ystävieni kanssa yllättävät ronski..ette ehkä uskoisi..mutta olen. Jopa niin, että välillä Timokin järkyttyy minun jutuistani :D

- Pissa-kakka-pieru-huumori,,,onko mitään parempaa :D

- En pidä touchy-feely ystävyydestä. En tykkää kutsua kavereitani haneiksi, beibeiksi, kulliksi (kjehkjeh) tai halailla tahi kosketella heitä koko aikaa ja joka paikassa, tai kommentoida facebookissa että oi miten kaunis olet yms.

- Stringit..hyi hitto..mieluummin pidän niitä mummokalsareita tai boxsereita..

- En hirveästi tykkää pastellisävyistä vaatteissani saatikka sisustuksessa

- Meikittömyys ei hävetä minua ihan aina..voin julkaista blogissa myös epäimartelevia kuvia



- Minulla ei ole mitään halua toteuttaa minimaalista ja toisiinsa sointuvaa sisustusta asunnossa...tykkään vähän hullummista jutuista..ihan sama millaiset olohuoneen sisustukset joissain muotisisustuslehdissä tai ohjelmissa ovat in..minä en halua valkoista tai aikuista sisustusta, jossa kaikki pehmolelut ynnä muut koriste-esineet olisivat minimissä


Olisikohan tässä jo tarpeeksi asiaa :D En ainakaan tähän hätään keksi mitään muuta. Ugh, olen avautunut.



Kommentit

  1. Kiva postaus! Mullaki on pyörinyt mielessä raapustella joku tän tyyppinen postaus... :)

    Monessa kohtaan nyökkäilin aika innokkaana itsekseni tätä lukiessani, mm. nakupetteri olo ilman kynsilakkaa, päättämättömyys kaupassa, pieruhuumori jne.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh..aihe tuli mieleen vähän extempore..parhaat aiheet aina tulee silleen :D Kannattaa itsekin toteuttaa samantapanen jos siltä vaan tuntuu :D Mie ainakin lukisin sellasen mielelläni ;)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni