Syksyn suunnitelmia


Huhuu. Onko sielä enää ketään? En ihmettele, jos ei ole. Olen ollut koko kesän bloggaamatta. On ollut vain liikaa kaikkea. Olen siis nyt ollut Seinäjoella museossa kesätöissä eikä bloggaamiselle ole oikein ollut aikaa tai jaksamista. Vielä olisi viikko jäljellä, ja sitten olisi taas aika palata Joensuuhun. Tällä hetkellä olen vapaapäivillä ja minulla on viimeiset työpäivät to-su. Maanantaina sitten olisi tarkoitus pakkailla, palautella kirjoja kirjastoon ja siivota jälkiäni. Kunnes tiistaina 29.8 palaan kotiin. Kahdella junalla :D Se koko päivä menee aikalailla kokonaan matkustukseen mutta se ei haittaa, pääsenhän taas kotiin.

Syksyon jo nyt täynnä ohjelmaa vaikka työttömyys kotona odottaakin. Sen lisäksi että aioin ilmoittautua tekemään museologian opintoja Jyväskylän avoimen yliopiston kautta, olen myös ilmoittautunut jo nyt parille kansalaisopiston kurssille Joensuussa. Erään ystäväni kanssa menen joogarentoutukseen, ja ihan vain itsekseni menen kurssille, jonka nimi on luova kirjoittaminen ja elämän tarinat. Tilasin myös Adlibrikseltä sellaisen kirjan kuin Luovan kirjoittajan käsikirja, jossa on tiivisteytsti tietoa 20:stä eri kirjailijasta ja heidän kirjoitustyylistään sekä näihin tyyleihä vuoin liittyviä kirjoitusharjoituksia. Voin tehdä kyseisestä kirjasta, ja sen harjoitteiden tekemisestä oman postauksensa sitten jossain vaiheessa syksyä.

Minulla on myös isot  synttärit tänä vuonna, sillä 30 vuotta tulee täyteen. Juhlistan sitä poikkeuksellisesti kahtena eri viikonloppuna. Oikeana syntymäpäivänäni 9.9 minulla on juhlat ystävilleni, ja sitä seuraavana lauantaina 16.9 pidän juhlat sukulaisille. Kaipa ne pyöreät ansaitsevat jonkinlaiset pippalot. Saa nähdä, mitä niihin keksin.

Töiden hakeminen tietenkin jatkuu läpi syksyn. Yritän tehdä sitä ahkerammin. Sillä tavalla siinäkin ehkä harjaantuu, ja joskus saa sen pidempiaikaisenkin työpaikan.

Marraskuussa, jos jaksan, osallistun NaNoWriMoon. Eli kaikenlaista hommaa on suunnitteilla.

Nyt kuitenkin ollaan vielä menossa elokuussa ja Seinäjokielämää on vielä muutama päivä edessä. Tänään olisi vuorossa ikkunanpesua tällä asunnolla, jolla olen majaillut täällä olon ajan. Huomenna starttaavat viimeiset 4 työpäivää. Palailen asiaan luultavasti sitten kun olen jälleen kotona. Ja voin kuvaillakin helpommin. Tulossa on silloi postauksia muun muassa bujoilusta, siitä miten kesäni meni täällä Seinäjoella, kesän suosikeista sekä kesän aikana tehdyistä ostoksista. Siihen asti Adios!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni