Elämää


Hyvät aikeet jäävät usein hyviksi aikeiksi, ja niin on viime aikoina käynyt taas tämän blogin ja säännöllisen postaustahdin kanssa. Aina voi kuitenkin yrittää parantaa tapansa. Pidän tästä hommasta niin paljon, että lopettamassa en ole, vaikka tauot välillä venyvätkin.

Minulla on ollut nyt alkuvuonna kirjoittamisen kanssa ongelmia ja pienoinen tyhjän paperin kammo sekä tämä blogin kirjoittamisen suhteen kuin muunkin kirjoittamisen kanssa. Joten ei se kai ole ihmekään, että blogi ei ole juuri päivittynyt. Kaikenlaista muuta kivaa olen  kuitenkin tässä vuoden ensimmäisen kolmen kuukauden aikana tehnyt.





- Olen karsinut vaatekaappiani Konmari-metodilla

- Olen  myös toteuttanut elämässäni kapselivaatekaapin ideaa ja pärjännyt nämä kolme ensimmäistä kuukautta 33:lla vaatteella (ja pian saan koota uuden kapselin seuraavaksi kolmeksi kuukaudeksi :D )

- Olen pitänyt tyttöjen illan kolmestaan parin kaverin kanssa boolia juoden, ja kaikenlaisesta jutellen ja vitsaillen.

- Olen ollut punatukkainen, ja haalenneen oranssitukkainen ja palannut taas enemmän tai vähemmän blondiksi (haluaisin kyllä pysyä punatukkaisena enemmänkin koska se sopii minulle mutta ylläpitäminen on todella hankalaa.)

- Olen hakenut töitä ja tänään sain kuulla saaneeni kesätöitä samasta paikasta, jossa olin viime kesänä.

- Olen lukenut 19 kirjaa tähän meneessä tämän vuoden puolella.

- Olen käynyt katsomassa monta hyvää leffaa kuten esimerkiksi Bohemian Rhapsodyn (ihan paras leffa), Kapteeni Marvelin sekä Battleangel Alitan. 

- Olen käynyt saksan tunneilla ja tehnyt siellä parhaani vaikka parina kertana olen joutunut jättämään tunnit väliin.

- Olen käynyt kummitytön ja hänen äitinsä luona kylässä, he ovat käyneet meillä ja olemme käyneet yhdessä myös  kirjastossa.

- Olen bujoillut enemmän ja vähemmän aktiivisesti ja kokeillut erilaisia teemoja ja tapoja bujoilla.

- Olen haaveillut ruutuhousuista ja haaveilen edelleenkin. Niitä täydellisiä yksilöitä odotellessa!

- Olen alkanut kuunnella Podcasteja, ja aloittanut sen kuuntelemalla kirja-aiheisia sellaisia.


Tämmöistä ja paljon varmasti muutakin pientä ja suurta on mahtunut tähän alkuvuoteen. Nyt on ihaninta, että kevät on tulossa ja kesälle on tiedossa töitä, sekä Ed Sheeranin keikka, joten mitäpä muuta elämältä voisi toivoa? No, ehkä sitä inspiraatiota tähän bloggailuun ja toivottavasti myös muuhunkin kirjoittamiseen.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni