Kuulumisia



Tuli taas tahaton pitkä tauko postauksien väliin. Sellaista se elämä on, aina ei riitä kirjoitettavaa. Muutenkin tämä alkusyksy on potkinut päähän mielialojen suhteen yllättävän paljon. Yleensä nautin syksystä mutta tänä syksynä tuntuu että kaikki mahdollinen stressaa.  Elämäntapremonttikin laahaa jäljessä, koska se tuntuu niin vaikealta. Viikon päästä minulla on onneksi varaa ostaa se jumppakortti, niin pääsee sitten ainakin liikkumaan, joten ehkä se siitä.

Pitkästä aikaa sain aikaiseksi myös otattaa asukuvat eräänä päivänä kun olin menossa ystäväni luo kylään. :) Pitkästä aikaa minulla oli päällä tuo Seppälän farkunvärinen mekko :) Neuleena kirpparilta joskus löytynyt alunperin Veromoda mallia oleva sininen neule. Kaulassa vuotta sitten torilta ostettu kaulakoru.





Syntymäpäivätkin olivat tuossa jokin aika sitten ja mittariin pärähti 28 vuotta. Ohessa pari synttärilahjaa kavereilta. :)

Pikku Myy - kaadin, joka on aivan ihana <3



Toiselta ystävältä sain sitten maailman siistemmän patakintaan. Dalek ;) Exterminate!


Itse ostin itselleni synttärilahjaksi Kingdomhearts 1.5 Remixin pleikkari kolmoselle. Sitä olen jo jonkun verran tahkonnut läpi. :D  Tämä on ensimmäinen peli, joka minut aikoinaan rakastutti pleikkaripelaamiseen. Tämä tapahtui tosin vasta kun olin 19-vuotias ;) :D Pelasin tätä silloin kaverin pleikkarikakkosella. Aivan huippua, että näistä tehdiin versiot myös pleikkakolmosella ^^



Jotain mukavaa siis tässäkin syksyssä. Minulla on kyllä ollut jonkunverran mieli maassa, kun tulevaisuus on niin levällään ja epävarmaa. Muutenkin on ollut jotenkin kumman vetämätöm olo tosiaan. Vaan jospa se tästä :)

Mitäs teille kuuluu?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni