Kuulumisia kera kuvien

Ajattelin hieman kertoa kuulumisia ja jakaa pari kuvaa siitä, mitä olen viime aikoina touhunnut.

Värjäsin reilu viikko sitten hiukseni blondiksi. Aluksi oli hieman vaikeaa tottua blondiin tukkaan. Näytin ihan ulkoavaruuden olennolta. Sittemmin olen jo tottunut blondeiluun.

Eilen kävin kaverin kanssa coffee housessa juhlistamassa hänen synttäreitään. Piirsin hänelle kissakortin. Vein lahjankin toki mutta siitä ei ole kuvaa. Sain häneltä vanhan tunikan joka on tuo harmaa mustakuvioinen. Se on alunperin EMP:ltä. Olemme muuten kaverin kanssa tekemässä kyseiseen nettikauppaan tilausta. En malta odottaa :D

Muuten olen tällä viikolla katsellut Dexteriä Netflixistä. Se on hyvä sarja. Minulla on myös uusi puhelin. Honor 7 , ja olen ollut siihen toistaiseksi oikein tyytyväinen.

Sellaista kuuluu siis tänne.

Kommentit

  1. Mun mielestä sulle sopii tosi hyvin tuo vaalea tukka! Vähän vaikea varmasti tottua, kun on niin erilainen, mutta kivalta näyttää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo on tähän kyllä nyt alkanut tottua. En ois uskonut viihtyväni blondina mut hyvin tunnun kuitenkin viihtyvän. :D

      Poista
  2. Blondi sopii sulle tosi hyvin! Tosi hyvä päätös blondata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Samaa mieltä tuntuu olevan suunnilleen kaikki joten on se uskottava :D Tosin edelleenkin aion jossain vaiheessa kokeilla sinistä tukkaväriä..se on jo ostettukin ^^

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni