Faktajuttu


Minun tekee mieli tehdä pitkästä aikaa tällainen faktapostaus. Tällä kertaa yritin keksiä tähän sellaisia ajankohtaisia faktoja. Eli pääsette hieman kurkistamaan millaisia asioita minunlla on tällä hetkellä mielen päällä, ja millaisia tapoja minulla on näin talvella 2016 :D

Kuvituksena hieman meikäläisen naamakuvia. 


1. Minulla on tällä hetkellä 28 mekkoa. Voitteko uskoa. Itse alan jo vähän pohtia sitä onko minulla ihan kaikki inkkarit kanootissa, saatikka muumit laaksossa...mihin tarvitsen 28:aa mekkoa?! :D

2. Minulla on muutenkin aivan liikaa vaatteita. Silti haaveissani siintää eräs farkkuhame Kapphalista, jonka kotiuttaisin niin mielelläni. Onneksi se on (ainakin toistaiseksi) aivan liian kallis, joten mahdollisuudet välttää kiusaus ovat erittäin suuret.

3. Minulla on tällä hetkellä todella kova halu uudistaa hiukseni täysin. Sellainen mieliteko tulee aina keväällä. En vain tiedä haluanki leikkuutta hiuksista hirveästi pituutta pois, saatikka että millaisen leikkauksen haluaisin. Toisaalta polkka tai vielä lyhyempikin tukka houkuttelisi. Sen tiedän, että haluan ehdottomasti kokeilla sinisiä hiuksia!

4. Tällä hetkellä yritän muuten kasvattaa etuhiuksia pois. Pastori Silli -efekti alkaa tosin pikkuhiljaa turhauttamaan (siis se kun etutukka jää tuohon otan molemmin puolin ällölle jakaukselle) ja siksi pyrin ihmisten ilmoille lähtiessä virittämää etuhiukseni aina jolla konstilla pois otsaltani.

5. Materialistihaaveilen tällä hetkellä kuviollisesta repusta, järjestelmäkamerasta ja uudesta kännykästä. No, reppuun olisi ehkä mahdollisuus tuhlata, noihin isompiin juttuihin ei. Onneksi aina voi kuitenkin haaveilla.


6. Omistan neljä värityskirjaa tällä hetkellä. Kolme niistä on aikuisten värityskirjoja, ja yksi ihan tavallinen lasten Frozen-teemainen värityskirja.

7. Minulla on ollut viime aikoina todella huono tapa valvoa yöllä älyttömän myöhään ja vastavuoroisesti nukkua päivällä sitten jonnekin puolillepäiville asti.

8. Olen viime aikona aina Subwayssa käydessäni ottanut kanateriaki-subin. Se on vain niin hyvää <3

9. En yleensä pidä päärynän makuisista juomista (lukuunottamatta smurffilimsaa ja pääsynäsiideriä) kuten erilaisista päärynämehuista. Pidän kuitenkin Liptonin päärynä-suklaa teestä.

10. En ole yleensä mikään ylenmääräinen kesäfani mutta minulla on viimei aikoina ollut suunnaton kesänkaipuu  <3 Tule jo kesä!

Kommentit

  1. Meniköhän kommenttini jonnekin bittiavaruuteen... Hmmm. Mitähän olin sanomassa? Muisti ei enää pelaa kuin ennen :) Ainakin taisin kysyä, että ovatko lasisi Specsaversilta, kun näyttävät hyvin samanlaisilta kuin omani.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni