Pitkästä aikaa


Eilen tuli pitkästä aikaa käytyä kirpparilla, ja tehtyä löytöjä. Valitettavasti en ole saanut niistä vielä otettua kuvia, koska kamerasta on patterit loppu. Katsotaan jo ensiviikolla kokeilisi onneaan siinä suhteessa, että saisi hyvät kuvat otettua. 

Nyt kuitenkin ajattelin tulla esittelemään erään joulua ennen olleen kirpparireissun satoa. Silloin löytyi pari hauskaa asiaa meikäläisen ehkä hieman lapsenmieliseen sisustukseen ;)



Löysin silloin nämä kauniit esineet piristämään keittiön ilmettä ikkunalaudalle. Hauska Hello Kitty- pankki oli toinen niistä. Tosin se on huijauspankki, koska sen pohjassa ei ole luukkua, minkä kautta mahdolliset pennoset saisi sieltä ulos. Kauni sisustusesine se kuitenkin on. Minulle ainakin. Toinen löytöni on sitten kaunis teepurkki, joka myös pääsi ikkunalaudalle keittiötä sulostuttamaan. Siinä on jopa pari teepussiakin nyt säilössä.

Olen aikamoinen purkkihullu, joten purkit ovat aina hyvä lisä kokoelmiin. Hello Kittykin on läheinen hahmo minulle, joten siksi tuo posliinikittykin tarttui mukaan. Tiedostan, että sisustustyylini on kenties hieman lapsellinen. Se vaan sattuu olemaan minun tyylini. Ei aikuisenakaan pidä olla liian vakava. Ihmiset on erilaisia, ja sitä erilaisuutta on hyvä arvostaa. ;)

Siinä siis pientä esittelyä kirpparilöydöistä, ja pikkiriikkinen kannanottokin. Hyvää huomenna alkavaa viikkoa kaikille!

Kommentit

  1. Purkit ovat ihania! <3 Mulla alkaa olla niitä kohta enemmän kuin käyttötarkoituksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen ylittänyt jo sen vaiheen. Eli niitä tosiaan on jo yli tarpeen :D Vaikka kyllä sitä aina voi kaikkea pikkutavaraa niihin tellätä ;)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni