Jos mulla vain olisi rahaa,ja aikaa...


.......niin matkustaisin Englantiin, vaikkapa tuonne Lontooseen....



En ole matkustanut ikinä missään, ja se harmittaa minua. Lähin ulkomaanmatkaa miltei vastaava juttu oli, kun olin jollain risteilyllä Ruotsin satamassa. Ei kyllä paljoa lohduta, koska sitä nyt ei oiken voi ulkomailla matkustamiseksi oikein laskea, jos ei käy edes maissa. 

Jos nyt yhtäkkiä minulla olisi tarvittava määrä rahaa, ja aikaa, matkustaisin oitin Englantiin. Se on aina ollut minulle matkustushave numero yksi. Haluan nähdä Lontoon, käydä British Museumissa, ajelemassa kaksikerroksisella bussissa, näkemässä Lontoon London eyestä jne. Myös matkailu muualla Englannissa kelpaisi. Joku muu kaupunki tai vaikka Englanin maaseutu. Kaikki kävisi. Haluan!

(Nuo yllä olevat kortit ostin viime kesänä kun kävin Helsingissa Accesories liikkeessä, ja alla olevan telephoneboxin sain tuliaisikis ystäviltäni jotka kävitvät Lontoon matkalla.)




En oikein tiedä mistä britti-innostukseni on saanut alkunsa, mutta olen aivan hulluna kaikkeen brittiläiseen. Sydäntäi lähellä ovat esimerkiksi brittikomedia, Emmerdale, Iso-Britannian historia, brittimiehet, brittiaksentti, brittinähtävyydet (joita en ole nähnyt), kaksikerroksiset bussit...ja ja ja... lista on loputon. 

Jokin kaunis päivä pääsen sinne. Sitä odotellessa!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni