"Hei, hei mitä kuuluu?", kysyi se Wirtasen Tonikin aikoinaan...


Nyt tulisi vähän kuulumisia tähän väliin. Koska en osaa tehdä enää nykyään täysin kuvatonta postausta, niin laitoin tähän asukuvan reilun viikon takaa. Silloin kävin nimpparikahveilla kaverin kanssa. Päälle pääsi uusi siipineuleeni. :D

Tällä hetkellä ei kyllä paljoa hymyilytä. Eilen iski alaselkään sellainen kipu, että kumartelu ja kurottelu tuntuu todella vaikealta. Tänä aamuna menin sitten yths:lle selkääni valittamaan, ja pääsin ihan lääkäriin asti. Iskias-kipuhan se siellä. Siihen ei paljon muuta voi, kun särkylääkkeitä ottaa. Sain reseptin burana 800:siin. Niin ja keskivartalolihakset kaipaisivat vahvistamista (ei ollut mikään uutinen minulle, tiedostan sen kyllä). Liikkuminen on suositeltavaa myös. Lenkille siis ;) 

Lihaskuntoa olenkin aloittamassa joulun jälkeen. Aion nimittäin muuttaa elintapojani paremmiksi asteittain. Nyt kun syöminen on enimmäkseen kunnossa, ja HIIT-harjoitukset etenevät, ja olen käynyt uimassakin säännöllisesti, alkaa minulla olla tietynlainen rytmi. Lihaskunto on seuraava askel! Pitää muistaa olla kärsivällinen tässä painonhallinta projektissa. Pääasia on, että teen koko ajan jotakin asian suhteen, ja parantamiseksi. Pienin askelin. Jospa se selkäkin sitten asettuu, kun yritän muuttaa elintapojani koko ajan terveellisempään suuntaan. Edessä on pitkä tie. Luultavasti, ja toivottavasti, koko elämän mittainen.

Mitäs muuta minulle kuuluu? Eipä kummempia. Kaksi tenttiä olisi tulossa vielä ennen joulua. Pitäisi saada voimaan niihin lukemiseen jostain. Gradua olisi kirjoitettava ennen tammikuun puoltaväliä ainakin se yksi kokonainen luku. Ja sain mukavia uutisia viikonloppuna. Sukuun on syntynyt jälleen uusi vauva, ja minä olen jälleen ylpeä täti ;)

Minulla on tälle viikolle hautumassa yksi aika henkilökohtainen, ja vähän syvällisempikin aihe. Saa nähdä milloin saan sen postauskuntoon ;) Siihen asti näkemiin!


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni