Meikkipussini uusimmat tulokkaat


Tänä keväänä olen hieman päivittänyt meikkipussiani. Ajattelinkin nyt tehdä postauksen, joss esittelen hieman uusia kosmetiikkatuotteitani. Nuorempana en jaksanut meikata juurikaan, ja joskus lukioikäisenä kuljin aina ilman meikkiä koulussa. Jossain vaiheessa se meikkikärpänen on minua päässyt näiden vuosien aikana puremaan, ja tällä hetkellä minulla on enemmän meikkituotteita käytössä kuin koskaan ennen. Tosin en siltikään aivan joka päivä jaksa meikata mutta sitten kun meikkaan, niin meikkaan kunnolla :D

Toukokuun alussa ostin uuden BB-voiteen. Se on tuo alla olevassa kuvassa komeileva Lumenen Natural Code-sarjaan kuuluva yksilö. Olen ollut tuotteeseen tyytväinen, joskin välillä tuntuu, että se saattaa olla hieman liian tumma vaalealle iholleni. Auringonottoon olisi siis hyvä syy, kun vaan jaksaisi mennä sitä ottamaan. Tosin itse lähinnä palan auringossa, joten joudun käytmään korkeaa suojakerrointa aurinkorasvassa.

Olen nykyään ehdottomasti BB-voiteiden kannalla mieluummin kuin meikkivoiteen. BB:ssä yhdistyy ihon tasotius, kosteutus, ja siinä on myös suojakerroin. Oma ihoni on yleensä senverran hyvässä kunnossa, että BB-voiteen peittevyys yhdistettynä puuterin tupsutteluun pahimmille kiiltokohdille, riittää minulle oikein mainiosti :)


Luomivärit ovat nykyään tärkeä osa meikkaamistani, joten silläkin saralla olen tehnyt pari hankintaa. Ensimmäisen osti jo huhtikuussa Seppälästä alennushintaan. Siinä on viittä eri väriä, joista olen käyttänyt kaikkia muita paitsi tuota harmaata keskinappia. Se on hieman liian tumma luomiväri minulle. Olen pitänyt tuotteesta paljon, etenkin vihreät sävyt ja tuo violetti ovat toimineet minulla hyvin. Värien kestossa luomella on kuitenkin hieman ongelmaa. Luomivärit tuppaavat päivän aikana katoamaan, enkä yleensä jaksa lisäillä sitä luomelle päivän mittaan. 


Seuraavan meikkiostoksen tein viime viikonloppuna pyörähtäessäni H&M:llä. Ostin ison meikkipaletin, missä on monta väriä, ja vielä kaksi poskipunanappia. Yleensä en ole poskipunaa käyttänyt mutta tällä viikolla olen käyttänyt tuota alempaa väriä, ja olen kyllä tykännyt siitä :)

Luomivärejäkin olen vähän jo testaillut, ja vielä ainakin ovat vaikuttaneet melko laadukkailta noinkin halvoiksi. Ylin rivi on meteallic, keskimmäinen shimmer, ja alin matte. Nyt minulla on siis pitkästä aikaa oikein kunnon värit :D


Uusin ripsivärini taas on tarjouksesta ostettu Lumene Rasberry Miracle Mascara. Ainakin tähän asti on sekin vaikuttanut oikein hyvältä. Varisee hieman vähemmän kuin aiempi, ja erottelee ripset mukavasti. Ja on ulkonäöltään kauniin värinen.


Kyllästyin myös Seppälästä viime syksynä ostamaani halpiskajaaliin, josta ei millään meinannu tarttua väriä, ja ostin sen tilalle tuttua ja turvallista Lumenea. Kyseessä on Blueberry Eye Makeup Pencil, joka on sekin toiminut tähän mennessä oikein mallikkaasti.


Kommentit

  1. Mulla on kans tuo H&M:n paletti ja ne poskipunat etenkin ovat yllättävänkin hyviä :) Enkä oo luomiväreihinkään tyytymätön ollut. Ootko koskaan kokeillut pohjustaa luomia esimerkiksi Maybellinen Color Tattoo-luomivärillä? Sen avulla mulla pysyy halvemmatkin luomivärit huulilla kuin tauti :D Jopa yli 12 tuntia siis, helposti aamukuudesta iltaysiin :o Eikä ne luomivärit maksa kuin jonkun 8 e Prismassa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu..hyvä paletti :) en oo kokeillut minkäänlaisia pohjustuksia. Kiitos vinkistä,pitää laittaa korvan taakse ;)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni