Returning again

Hahaa, täällä taas possuilemassa :) Enpä ole pitkään aikaan tänne päivitellyt mitään. Olen enemmän keskittynyt kirjablogiini, enkä siihenkään kauhean montaa postausta ole saanut aikaikseksi. : D


Tämmöisessä asussa olen ollut tänään. Anteeksi kökko ja paljon rajailtu kuva mutta kun tämä oli ainoa kuva, joka on mukavasta kulmasta otettu. Imartelee siis olemustani : D No okei...laitan jonkun vähemmän kauniin kuvan alle niin näette todellisuuden. : D


No niin, tuossa. Noin tasapaksu minä nykyään olen. Paidan malli ei oikein imartele mua, mutta tykkään siitä silti koska se on musta ja siinä on kukkii... paita on ostettu pari vuotta sitten H&Mstä, ja hame tämän kesän alennusmyynneistä Lindexiltä 3 euron huokeaan hintaan. Oikeasti väri on kirkaamman vihreä kuin kuvassa, valo tekee nyt hieman temppujaan.Tänään kävin noissa vaatteissa siis kahvilla kaverin kanssa, ja sitten kirpparilla kiertämässä, josta löysin huokeita syysvaatteita. Hupparin, neulemekon ja ruutupaidan. Kiva reissu oli ;) Onhan se hyvä pikkuhiljaa siihen syksyynkin varautua. 

Arvatkaapa muuten, mitä kivaa miulla on ohjelmassa lauantaina?

.....



No tietenkin:


 Mie meen lauantaina fiilistelemään ilosaareen. Pääsen näkemään Nightwishin... ekaa kertaa elämässäni... jee! Sellasia tänne siis kuuluu ;) Ensiviikolla pitää sitten ahkerasti ahertaa gradun kimpussa :) Palaamisiin!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni