Hyvä päivä


Tänään saimme tasaiseen arkeen hieman vaihtelua kun kävimme Timon vanhempien kanssa Rossossa syömässä, ja minä ja anoppikokelas kävimme sen jälkeen vielä kaupungilla pyörimässä. Mokoman kunniaksi sain sitten tekosyyn laittautua astetta enemmän. Tosin kyseessä oli pikalaittautuminen :D



Päälläni oli tänään sitten mekko, jonka ostin helmikuussa Helsingin reissulta. Indiskasta lähtöisin siis, ja tällä hetkellä yksi lempimekoistani. Malli natsaa minulle todella hyvin, ja kolttu on vieläpä mukava päällä. Voiko sitä enempää toivoakaan :)



Neulehan oli niitä kirpparilöytöjäni ha sopi mielestäni mekon kanssa hyvin. Se toi ehkä hieman rennomman fiiliksen asuun, mitä sille hainkin. Pidän tuosta neuleestä todella paljon, se on juuri sopivan kokoinen. 


Legginssit olivat sitten Seppälän peruslegginssit, joita olen kyllä käyttänyt paljon talven aikana ja nyt keväällä tulen käyttämään niitä luultavasti vielä enemmän.


 Koruna minulla oli vanhat helmet (muovia vain ja Prismasta aikoinaan ostettu), jotka olivat minulla ylppäreissäni vuonna 2006. Sen jälkeen en ole niitä paljon käytellytkään mutta nyt olen jälleen alkanut pitää niitä enemmän. Sopivat ainakin tämän kyseisen mekon kaula-aukon kanssa todella hyvin.

Sain tänään jostain syystä Timon äidiltä lahjaksi hienon rannekoru. Se on juuri minun väriseni :) Kiitokset vielä siihen suuntaan <3 Pidän korusta paljon. 


Anoppi antoi minulle myös lehdestä leikkaamansa hauskan sarjakuvan :) Laitoin sen tänään jääkaapin oveen. Jospa se innoittaisi minua kirjoittelemaan tuonne omaan pöytälaatikkooni. Heh, heh ;)

Kaupungilla kävimme muun muassa Specsaversillä, jossa minä sovittelin silmälasikehyksiä. Minulla onkin nyt sitten varattu aika optikolle perjantaina, ja olisi tarkoitus uudet lasit saada hommattua. Nekin Timon vanhempien avustuksella. Sopivat kehykset jo löytyivät. Silmälasien osto on todella hyvä asia, sillä vanhat alkavat olla jo todella kuluneet niin linsseiltään kuin kehyksistäänkin. Uudet klasit ovat siis hyvin tarpeelliset. Tulin mielestäni valinneeksi myös oikein kivat pokat, ellei mieli enää muutu. En tosin usko sen muuttuvan ;)

Kävimme myös Suomalaisessa kirjakaupassa, jossa oli menossa remonttimyynti. Ostin sieltä itselleni uuden asukkaan kirjahyllyyn.  Kovakantisen sellaisen joka maksoi vain vähän päälle kuusi euroa.



Sellainen päivä, ja sellainen asu siis tänään :) Mitäs piditte? Lauantainakin on luvassa arjesta poikkeavaa toimintaa. Pidämme silloin ystäväni kanssa tytöjen kaupunkipäivän. Menemme ostoksille ja katsomaan elokuvaa Cinderella - tuhkimon tarina, joka alkaa kello 17:15 näytöksenä. Lauantaistakin tulee siis varmasti oikein ihana päivä <3

Kommentit

  1. Näyttää mielenkiintoiselta tuo kirja - joko olet ehtinyt siihen perehtyä? Onko se romaani vai mitä lajia...?

    VastaaPoista
  2. Se on romaani. Jännityskirjallisuutta lajiltaan. En ole vielä ehtinyt lukemaan.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni