Sunny saturday!


Varmaan nokkelimmat ovat jo huomanneet, että blogiin on tällä viikolla ilmestynyt uusi banneri, ja olen uusinut myös oman profiilikuvani tuorempaan kuvatukseen :) Itse olen tyytyväinen banneriini sillä se tuntuu jotenkin keveämmältä kuin entinen. Lisäksi askartelin itsestäni esittelysivun blogiin. :) Mitäs mieltä olette näistä muutoksista?

En muista nyt kirjoitinko jo aiemmin tästä tänne blogiin mutta siitä lähtien kun leikkuutin hiukseni reilu viikko sitten, olen jälleen tuntenut olevani enemmän oma itseni. Ehkä tällainen lyhyempi malli tukassa in sitten enemmän minua kuin pitkä. Saa nähdä ;) Uudistuminen tekee kuitenkin hyvää, etenkin kun yritän muutenkin muuttaa joitain asioita itsessäni. Lähinnä yritän opetella terveellisempää elämäntapaa, ja olen saanutkin siitä jo jonkinlaisen otteen. Paino on ollut taas lakusuunnassa, ja se tuntuu hyvälle! Tänä viikonloppuna olen kuitenkin sortunut sipseihin ja muihin herkkuihin. Tänään sorrun lisää ku menen käymään terassilla kaverin kanssa :) Huomenna olisi kuitenkin taas tarkoitus palata terveelliseen elämätapaan. Välillä siitäkin kaipaa pientä irtiottoa. Kunhan sen ei anna jatkua liian pitkään. Minulla on ihana tunne, kun kevenen pikkuhiljaa. En kuitenkaan aio häpeillä itseäni enää tämänkään kokoisena, vaan pukeutun tänään hihattomaan kesämekkoon välittämättä alleistani ;) Haluan kuitenkin päästä normaalipainoon, mutta minulle riittää sen ylärajoille pääsy. :)

Tänään voin kuitenkin hölläillä, ja nauttia elämästä. Terassireissu odottaa tuossa puoliviiden jälkeen. Sitten palaan takaisin hyvissä ajoin ennen Suomen peliä, nautin loput sipsini, ja hieman mustikkarahkaa sitä katsellessani, ja huomenna palaan sitten ruotuun! Tänään en valitettavasti voi ottaa asukuvia, sillä kamerassa ei ole akkua, enkä ole muistanut ladata niitä ladattavia pattereitani. 

Oikein mukavaa kesäisen kuumaa lauantaita kaikille!;)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni