Eilisen kahvitteluasu





Eilen tuli siis käytyä kaupungilla. Kävin pyörimässä kaupoissa, ja kahvilla (kaakaota join itse) kaverin kanssa. Kerrospukeutuminen oli päivän sana. Kadun tosin, että pidin näissä kuvissa tuota kauluspaitaa auki. Parempi se oli väähän kiinnempänä tuosta keskeltä. Miten sitten itse kahvilassa pidinkin.

Asuun kuului siis:

Mustat housut (H&M)
Lyhythihainen paita ( Kapphall)
Kauluspaita ( Seppälä)
Neule (Kirpparilta)

Minun täytyy nyt myös tunnustaa, että olen rikkonut vaateshoppailulakkoani. Minulla oli kuitenkin erittäin hyvät syyt moiselle. Löysin nimittän kunnon talvitakin, vanhan vuonna 2007ostetun risan villakangastakkini tilalle. Nimittäin uuden ja hienon toppatakin, joka maksoi alle 40 euroa, koska oli isossa alannuksessa. Ja on muuten lämmin. 

Yritimme (tai siis Timo yritti) ottaa takista kuvia mutta valotus meni vähän pieleen, enkä muutenkaan ollut parhaimmillani, joten päätin jättää takin esittelyn johonkin toiseen postaukseen. Hyvä tuuri oli siis kerrankin. Takki oli vielä sellainen, mitä katselin sillä silmällä jo syksyllä, jolloin sen hinta oli noin 100 euroa. Reilu alennus tuli siis saatua. Voin paljastaa, että takki on sininen. :)

Olin aika tyytyäväinen asiaan, vaikka lakkoa vähän rikoinkin. Voin puolustautua sillä, että ostos oli todella tarpeellinen. Eilen illalla huokaisin jo helpotuksesta. Olin aivan varma, että vaateostoslakko voi nyt kestää loppuun keskeytyksettä. Voi kuinka väärässä olin. 

Olin eilen juuri kehunut kaverilleni, että kerrankin mustat housuni ovat kestäneet ehjänä hyvin. No enkös sitten kotona huomannut, että niissä on reikä haaraosassa. Story of my life..

Joten minun oli aivan pakko käydä etsimässä uusia housuja. Koska toiset tällä hetkellä päälle mahtuvat housut ovat laivastonsiniset. Siis kirkkaansiniset toisin sanoen, enkä oikein näe sitä vaihtoehtoa hyvänä uuden talvitakkini kanssa. Onneksi Seppälässä oli kunnon vielä menosaa alennukset. Siitä syystä, että löysin hätähousuni 12 eurolla, niin ostin kahdet samanlaiset. Ne olivat tosin eri väriä. Toivon todella, että nämä nyt kestäisivät painojumilimbossa olemisen ajan, tai vähintäänkin lopputalven.

Tämän jälkeen pidän entistä enemmän kiinni siitä, etten nyt lopputalvena ostele vaatteita. En ainakaan sellaisia, joille ei ole akuuttia tarvetta. 




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni