Kevättä rinnassa, vihreitä possuja ja todella vihaisia lintuja..


Hei, olen täällä taas ;) Otatin tässä tänään poikaystäväraukallani vähän asukuvia, ja hän yritti kovasti saada minua hymyilemään edes vähän. Minä en tykkää hymyillä kuvissa, koska vihaan hymyäni. En ole koskaan pitänyt siitä, joten en sitten hymyile kun minua kuvataan. Minua häiritsee se, koska yleensä suupieleni kääntyvät alaspäin hymyillessä. Tai sitten näytän muuten vain hölmöltä, kuten tässäkin kuvassa. Tähän riemuidiootti poseeraukseen ryhdyin tällä kertaa ihan pelleilyn nimissä. Poikaystävä halusi iloista ilmettä, ja sai sitä. Muutama hassu poseeraus taas tuli, ja tässä yläpuolella hauskin niistä, ja julkaisukelpoisin. Eikä haittaa, vaikka vatsani on iso ja reiteni paksut. Olen oma itseni ja hyvä tällaisenakin, siinä missä vakavana ja mahdollisimman paljon vatsaa sisään vetäen. : D Jotenkin tuntuu, että kestän omaa ulkonäköäni paremmin kuin ennen. En ole täydellinen, mutta olen minä, ja hyvä juuri tällaisena. Tulisipa tämä olo minulle useamminkin ;)


Tässäpä sitten toinen vakavampi kuva, ihan sillä tarkoituksella, että asua näkyy vähän lisää. Edelleenkin se maha siellä pömpöttää mutta antaa hänen olla. Ennen kuin elämäntapamuutos ja normaalipainoon laihtuminen on minulle henkisesti mahdollista, minun pitää hyväksyä itseni juuri tällaisena kuin olenkin. Se voisi olla ihan hyvä ohje kaikille, jotka huonosta itsetunnosta tai ylipainosta kärsivät. Vaan nyt paneudutaan asuun. Housut sekä ruutupaita ovat molemmat lindexiltä. Jellona/lebardi paita tuolla alla on siskoni vanha paita ja näkyy olevan onlyn paita. Se kävi jo kirpparilla myynnissäkin mutta kukaan ei ostanut sitä, joten päätin antaa sille vielä toisen mahdollisuuden. Mitä mieltä olette, säilytänkö hänet? 


Mitäs muuta? Noh, Timon toiveesta (poikaystävän siis) vietetään jo tänään herkkupäivää. Tällaisen viime viikolla ostamani Angry  Bird limonadin join tänään, kun katseltiin Disneyn Prinsessaa ja sammakkoa telkusta (kolmen kuukauden ajan meillä näkyy canal + ). Oli muuten hyvää, aika makeaa minusta mutta hyvää! Tosin luulenpa, ettei tuota pystyisi yhtä limua enempää kerralla juomaan. Nyttemmin vatsa on täynnä tortillaa ja mustikkarahkaa. Suosittelen muuten mustkkarahkan tekemistä, on ihan himohyvää!! Ihanaa kyllä kun on kevät tulossa. Kaikki värikäs alkaa näyttää kivalta :D


Tässä ovat muuten arkkiviholliset vierekkäin. Tosin possu näyttää vähän siltä, että se olisi antaunut. : D I surrender vaan taustalle soimaan ;) No ei, possuni on hyvin ärhäkkä tapaus, kun sille päälle sattuu. Nauraakin oikein makoisasti, kun päänsä sisällä olevasta naurunappulasta painaa ;) (siitä siis oikeasti kuuluu se possun nauru kun sitä painaa päästä!!). Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin jätän teidät kultamussukkani, ja alan tässä  lueskelemaan muiden blogituotoksia. Minulla olisi kuvat jonkinlaista pientä kotipostausta varten otettuna, joten jossain vaiheessa olisi sellaista luvassa. Lisäksi valmistelen pikkuhiljaa postausta, jossa tulisi ne toiset 50 faktaa minusta. Ensimmäiset 50 faktaa postauksenhan tein silloin kun tämän blogin tekeleeni aloitin. ;) Joten olkaahan linjalla, te ketkä tätä hengentuotostani ehkä luettekin. ;)




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni