Urpojen kuningas


      Urpoimmat ennen postaamattomat kuvat itsestäni, olkaa hyvä








Miksi tuon moiisia kuvia juuri nyt julki? No, tänään tosiaan olen lähdössä Kuopioon yhden todella hyvän ystäväni luo. Niin hyvän ystävän, että olemme huumorin suhteen aivan samalla aaltopituudella, vaikka joissain muissa asioissa meissä on paljon erojakin. Kyseessä on kuitenkin ystävä, jonka nähden ja jonka kanssa olen urpoillut eniten (ehkä jopa enemmän kuin Timon kanssa : D Vaikka urpoillaan mekin aika paljon yhdessä.)

Anygays. Tämän kyseisen ystäväni kanssa läppä lähtee ainakin minulla aina käsistä, ja luultavasti nämä kuvat kuvastavat sitä hieman hupsua ja urpoilevaa puolta itsestäni. : D Puolta, jonka vain harvat näkevät. Useimmille ihmisille kun olen se rauhallinen, ja hiljainen tyttö, joka ei pidä ääntä itsestään. Rakkaiden, nii  perheen, poikaystävän kuin ystävienkin seurassa olen aivan eri ihminen. Joskus kovaääninen, paljon naurava tyyppi, joka on koko ajan pelleilemässä : D Tätä puolta itsestäni en osaa näyttää tuntemattomille tai puolitutuille. Mikä välillä on oikeastaan aika harmi, koska tämä on sitä aidointa minua. : D

Tänään kuitenkin tämä puoli pääsee taa irti kunhan pääsen ystäväni luo. Luvassa voi olla mitä vain aina hiusviiksistä kanakävelyyn ;) Niin ja kaikkea muuta, mitä siihen väliin mahtuu.  Niin käy oikeastaan aina kun ystävääni tapaan. Huomenna menemme sitten yhdessä urpoilemaan Matkukseen : D Uuh jeah!

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni