Keskellä viikkoa tapahtunutta


Huh, olen tosissaan sen huomisen tukanleikkuun tarpeessa. Eututkkani etenkin on erittäin ylikasvanut ja suoraan sanottuna ruma :D Sen siitä saa kun piheyksissään leikkelee etutukkaansa itse kotona. Siitä on muuten vuosi, kun olen viimeksi käynyt parturissa. Alkaa olla jo aika. 

Tänään olen ollut kaupungilla, ja käynyt luennoilla yliopistolla. Päällä minulla oli seuraavaa.



Housut: H&M
Paita: H&M
Neule: Kirpparilt (Topshop) 

Vaatteet valikoituivat tänään mututuntumalla (ihan niin kuin ne ikinä valikoituisivat mitenkään muuten :D). Postauksen ensimmäisessä kuvassa erottuva koru on muutne se maanantaina Seppälän 70% alennuksella ostamani. Maksoi alle kaksi euroa, oli siis aika hyvä löytö ;)

Tänään lähdimme Sokoksen 3+1 päiville ostamaan Timolle uusia kenkiä. Kun kengät olivat valikoituneet (parin vaihtoehdon väliltä Timo valitsi käytännöllisimmät, minun naisenaivoillani rumemmat kengät..no ei ne nyt niin rumat ole. Toiset olisivat vain olleet himpun verran tyylikkäämmät), minä suuntasin alakerran kosmetiikkaosastolle erään tietyn tuotteen perässä. Pari muutakin juttua kuin se kyseinen tuote tarttui tosin mukaan. :D


Ostin viimein Tangle Teazerin, kun sen sai nyt allennuksella. Voin yhden harjauskerran jälkeen jo sanoa, että on kyllä paras harja, mikä minulla koskaan on ollut. Koko sen rahan arvoinen,minkä siitä maksoin (10.90). Se oli kyllä myös kallein harja, jonka olen koskaan ostanut. :D Mukaan tarttui myös vanulappuja, joille oli taas tarvetta. Pienenä lisänä ostin tuollaista suihkusaippuaa, kun se näytti niin houkuttelevalta.

Kahdelta oli sitten taas luennot, jonne tallustelin sen jälkeen kun oli ensin syönyt kotona. Uskalsin ottaa peräti yhden kuvan luennoilta todisteeksi siitä, että olen yliopistolla naamaani tänään näyttänyt :D


Ennen luentoja kävin myös vähän kahvia, että jaksaisin pysyä hereillä. Ei tuo kansantaloustiede oikein omaa kiinnostustani herätä, vaikka onkin varmasti hyödyllistä ja tärkeää. Etenkin tulevalla yhteiskuntaopin opelle. Parhaani yritän vaikka en pitkälle pötkisi :D 

Nyt olisi kuitenkin aika mennä katsomaan jälleen kerran Emmerdalea. :D Meikäläisen lempiohjelma. Tällä hetkellä ainoa, jota katselen ihan telkkarikanavilta. :D Niin ja ehkäpä se kolmas kupillinen kahvia tälle päivälle huutaa nimeäni ;) Samoin kuin Valion rommi-rusina rahka!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni