Ensimmäinen kunnon bannerini (ja vähän muutakin blogiasiaa)

Hei,

Tulin vaan kertomaan, että blogini ulkoasu sai vähän uutta ilmettä. Tein elämäni ensimmäisen bannerin <3 Olen aika innoissani siitä, että sain moisen väkerrettyä. Tosin ohjeiden mukaan.


Olisin halunnut tehdä vielä joitain itsenäisiä sivuja tänne blogiin, missä olisi ollut bloggaajan esittelyä ynnä muuta vastaavaa. Blogger ei kuitenkaan anna minun ainakaan gadgetteina sellaisia tehdä, koska siellä sivujen kohdassa lukee vain että niitä on jo lisätty. Kummallista, koska tässä blogissa minulla ei sellaisia ole. Minulla on niitä opettajan portfolio blogissani, jonka tein viime keväänä. Aika omituista jos sen takia en samantyyppisiä voi lisätä tähän blogiin. En oikein tiedä mikä tämänkin hommani nimi on.. 

Osaisiko joku fiksumpi kenties neuvoa minua tässä asiassa?

Joka tapauksessa uusi banneri ainakin onnistui, ja on sikakiva. ;) Aika yksinkertainen ulkoasuhan minulla täällä on. Lähinnä koska en ole mikään koneenkäyttäjä velho. :D Olen kuitenkin suht tyytyväinen tähän. <3 Bloggaamisesta on tullut minulle yhä rakkaampi harrastus. Minulla tuntuu olevan intoa vaikka mihin :D

Edelleen kaipaisin kuitenkin postausideoita. Olisiko kellään lukijalla siellä postaustoiveita? Jos on niin kommenttiboksiin vaan tulemaan, vaikka tähänkin postaukseen. Nudge, nudge..wink wink ;)

Kommentit

  1. Kiva uusi banneri!

    Minullakaan ei blogipohja valitettavasti salli välilehtien tekemistä. :/ Pitäisikin joskus muuttaa blogin ulkoasua ihan reippaasti, samalla pitäisi vaihtaa koko blogipohjaa. Mutta se on niin iso homma, että en ole vielä jaksanut sitä tehdä.

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) On se kyllä outoa, että niitä välisivuja ei voi tehdä niin monta kun haluaa. Mie olen vieläkin niin huono käyttämään tätä bloggeria, että en tiiä osaisinko ees vaihtaa blogipohjaa. Hyvä että osaan edes muokata tuota valmista mallia yhtään :D

    VastaaPoista
  3. Ootko koittanut bloggerista siitä kohtaa, missä lukee sivut? Ei siis siihen 'ulkoasukohtaan' vaan vähän sen yläpuolella on 'sivut' kohta ja siellä pitäisi olla kohta 'uusi sivu' :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpä oo kokeillut :D Kiitos vinkistä. Pitää jossain vaiheessa kokeilla :)

      Poista
  4. Kiva että olet löytänyt ohjeeni ja saanut hienon bannerin aikaiseksi! Minulta löytyy ohje noihin sivuihinkin, joita kaipailet :)

    VastaaPoista
  5. :) Joo, kiitos vaan ohjeista. Piti tulla kiittämään blogiisi mutta unohdin :) Oi, kiitos vinkistä. Kyllä tämmöiselle poropeukalolle aina vinkit kelpaa :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni