Tämän kuun blogihaaste itselleni






Nyt se sitten alkoi. Syksy on kai tullut kun nyt o jo syyskuu. Ulkona tosin näyttää myös tänään olevan oikein kaunis päivä, mikä ei kyllä minua haittaa yhtään. Olen taas miettinyt paljon tätä minun blogiani. Sitä mitä haluaisin tälle tehdä. Nyt ei kuitenkaan tulisi mieleenikään, että tämän kirjoittamisen lopetaisin. Olen saanut blogikärpäsen pureman ;)

Kamerani (tai siis kameramme..köh..en saa omia sitä :D) ei ehkä ole se maailman paras. Puhumattakaan siitä, että minä osaan ottaa kuvia vain automaattiasetuksilla, eikä kuvien muokkaaminenkaan ole minulle helppoa. Tai oikeastaan ainut asia, jonka osaan, on kuvien koon pienentäminen tai suurentaminen. Teen kuvaamisen kanssa kuitenkin parhaani. 

Suurin onglmani blogin pitämisessä on se, että yleensä olen postaillut aika harvakseltaan. Nyt elokuussa tekemieni postausten määrä on suurin koko vuonna, eli 18 postausta. Tätä ennen keskimääräinen postaustahti on ollut noin viisi postausta kuukaudessa. Aika vähän siis ;) Toki tiedän, että laatu on aina tärkeämpää kuin määrä mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että blogini kaipaisi postausten suhteen todella isoa boostausta niissä määrissä, mitä blogiini esimerkiksi kuukaudessa kirjoitan. 

Tästä päästäänkin tämän postauksen varsinaiseen pääpointtiin. Nyt kun sopivasti on kuun ensimmäinen päivä, olen saanut mielestäni oikein hyvä idean blogini suhteen. Aion ottaa päämääräkseni sen, että kirjoittaisin nyt syyskuun aikana blogiini vähintään 30 postausta. Yhtä paljon siis kuin on päiviä tässä kuussa. Luultavasti en joka päivä kirjoita, mutta saatan sitten korvata ne päivät niin, että jonain päivänä voi tulla peräti kaksi postausta. En kuitenkaan aio ottaa tikusta asiaa, vaan pyrin pitämään postauksilla jonkinlaisen järkevän sisällön.

Miltäs tämmöinen suunnitelma kuulostaa?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni