Pärstäkertoimen hoito



Tänään aion paljastaa ihonhoitorutiinini. Tai tarkemmin sanottuna pärstäkertoimen hoitotuoteeni. ;) Ensimmäisenä kuva kaikista tuotteistani yhdessä, jonka jälkeen katsomme niitä hieman tarkemmin.

Aikamoinen kokoelma mömmöjä on siis käytössäni. Muutama vuosi sitten kokoelmaani kuulu lähinnä silmämeikinpoisto aine. Kunne aloin kiinnostua ihonhoidosta ja meikkaamisesta enemmän. Havahduin kai siihen,että ikää alkaa jo tulla ja nyt jos koskaan täytyisi alkaa pitämään siitä parempaa huolta.

Tärkeä asia naaman hoidossa on aivan ensimmäisenä puhtaus. Siihen minulla on tällä hetkellä käytössäni seuraavat perustuotteet.

Ensimmäisenä silmämeikin poistamiseen tarkoitettu Lumenen Erase It. Yleensä olen käyttänyt hieman erilaista ainetta mutta tämän ostin kokeiluun Savonlinnan Tokmannin tarjoushyllystä. Tähän asti se on toiminut hyvin. Meikit lähtevät hyvin. Silmätkään eivät kärsi liikaa. Hieman on ollut totuttelemista tuohon voidemaisuuteen, koska aiemmin minulla on samaan tarkoitukseen ollut nestemäistä meikinpoisto ainetta. 

Muun meikin poistoon iholta, ja ylipäänsä ihon puhtauden ylläpitoon minulla on käytössän Garnierin Nordic Essentialsin naamanpesu maito, ja saman sarjan kasvovesi. Niissä on ihana tuoksu, ja ne jättävät  ihon todella raikkaaksi. :)

Puhtaus on tosiaan hoidossa mutta mites sitten kosteutus, ja ihon muu terveys? No seuraavassa kuvassa minulla on kaksi kosteusvoidettani, joita pyrin käyttämään joka päivä, vaikka en meikkaisi. Välillä annan ihon olla ilman kosteusvoidettakin. 


Eli kuten kuvasta näkyy minulla on Lumene Natural Coden Keep it Cool ihovoide, jonka väitetään vähentävän punakkuutta. En tiedä vielä hänen tehoaan, koska olen vielä käyttänyt tuossa kuvassa olevaa Yves Rocheri kasvovoidetta.

Eli Dermal-Care Treatmentia, jonka sanotaan olevaan Anti-Rougeurs Redness Reliefiä. Suomeksi sanottuna tämänkin rasvan tarkoitus olisi toimia hoitovoiteena (samalla se myös tuntuu kosteuttavan ihoa) punaisuutta vastaan. Tätä olen käyttänyt jo pari kuukautta, ja olen sitä mieltä että tämä auttaa punaisuuteen minulla melko hyvin.

Nyt on siis pärstäkertoimen hoidon päivittäisen keinot tiedossa. Sitten tulisi vielä syväpuhdistuksen ja kosteutuksen vuoro ;)


Eli ylemmässä kuvassa on seuraavat tuotteet: Herbinan MarjaSpa kasvonaami, ja Yves Rocherin kaksi kuorintavoidetta. Oranssi purkilo on savipohjainen ja vihreä purkki on sitten hieman erilainen. Enemmän peruskuorintavoiteen näköinen. :D

MarjaSpa kasvonaamiota käytän harvakseltaan. Silloin kun jaksan, tai olen yksin kotona. Se on sellainen hemmotteluhoito itselleni ;) Jompaa kumpaa Rocherin kuorintavoidetta pyrin käyttämään kerran viikossa. Antavat puhtaan olon kasvoille, ja ovat tarpeeksi hellävaraisia minun ihotyypilleni. :)

Siinäpä ne ovat. Tässä esitellyillä tuotteilla pärstäkertoimeni kosteus ja tasapaino pyritään pitämään kasassa. ;) Seuraavana on tulossa esittely meikeistäni omassa postauksessaan :D Ehkä jo tänään, tai sitten huomenna ;)

Mitäs tykkäsitte? Onko muilla kokemuksia kyseisistä tuotteista? Minä jatkan yksinäistä viikonloppuani nyt Kahvikaisan omenapiirakan, ja punaviinin kera! :) Stay tuned!



Kommentit

  1. Täytyypä minunkin kokeilla tuota Yves Rocherin punaisuutta poistavaa kosteusvoidetta! Kuulostaa tosi hyvältä. Olen vain maailman huonoin ihon rasvaaja. :S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miekin olin ennen huono rasvaamaan ihoani. Nykyään naaman rasvaus on osa jokapäiväistä meikkausoperaatiota. Tai jos en meikkaa, niin ihan vain aamupesua. Iltasin en yleensä laita, vaikka sitäkin suositellaan tuossa purkissa. :D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Söpö kettutyttö vai femme fatale?

Joulukalenteri luukku 8: Pokemon suklaajoulukalenterin luukku 8

Sotkuinen (ja" ruma") totuus elämästäni